Focení s Bárou Bram a Kateřinou Kořínkovou (Továrna na krásno) - Čtvero ročních období

Foto, Před objektivem

Čas od času se postavím před hledáček fotoaparátu. Ještě před lockdownem si mě Bára vybrala ke svému projektu čtvero ročních období (určitě mrkněte na její Facebook nebo Instagram). Líčila mě Kateřina Kořínková z Továrna na krásno. Za mě se jedná o povedenou sérii. Ztvárnila jsem podzim. K mým zrzavým vlasům padne jako ulitý. Netajím se ale tím (hlásám snad pořád), že mám nejraději jaro. Možná k němu mám největší citové pouto, protože jsem májové dítě. Miluji kouzlo probouzející se přírody ze zimního spánku, jarní vůni, pastelové barvy, zvuky přírody, teploty jsou přímo ideální, mám pocit, že všude vládne pohoda.

Podzim je za mě nádherný pro svou paletu barev, podzimní mlha je úžasně fotogenická. Jen mám pocit, že letní hycáky se dost často šíleně rychle přehoupnou do šílené zimy. Tyhle změny teplot mě úplně nebaví - v létě je na mě moc velké horko... Celé léto doufám, že se trochu ochladí, ale jakmile přijde podzim už je to skoro na mikinu. Byla bych vděčná za nějakou mezifázi. Bohužel nic. Na jaře jsou pro mě nejlepší teploty. Podzim je na mě až moc pochmurný. Někdy mám pocit, že na podzim bych nejraději na celý den zalezla pod deku (nejlépe ke kamnům) a jen sledovala filmy. Někdy bych se nejraději uložila k zimnímu spánku. Letos je podzim ještě trochu jiný. Divný, svým způsobem pochmurnější... Vlastně si nemám na co stěžovat - nesedím doma na zadku, vzhledem k okolnostem celkem dost pracuji, existenciální problémy neřeším, pandemie mě na podzim tolik neovlivňuje jako tomu bylo na jaře... Tak stejně mám pocit, že má nálada je na bodu mrazu. Vyvíjím na sebe mírný tlak (což ničemu nepomáhá, spíše má opačný efekt) a říkám si, že bych měla být vděčná za to, co mám. Jsem, ale jen se prostě cítím na prd. Je důležité si dovolit prožít aktuální pocity bez výčitek. Dovolit si je! Jak to máte vy?


Related Articles

0 komentářů:

Okomentovat