Top 5 | Tipy na seriály. Seriály, které sleduji. Seriály, které jsem viděla během karantény.

Rady a tipy, Tipy na filmy

Jsem seriálový maniak. Hlavně na střední jsem jím byla. Od seriálů jsem se nemohla odtrhnout. Ale postupně času mi jejich sledování začalo připadat jako hrozný žrout času. Především jsem chtěla vidět tolik starších seriálů, které se pyšnily hodně sériemi. To by v mém případě znamenalo maraton celé série nejlépe za jednu noc. Scenáristé dokáží vystavit napětí tak, že zkrátka musíte vidět více. A to hned. V době pandemie jsem se ve sledování seriálů posunula zase o značnou část dál. Ať žije efektivně využitý čas. Ne, myslím si, že je důležité být i delší dobu neproduktivní, abyste zase mohli být produktivní. Užila jsem si dost času nic neděláním, a snad nyní se postupně dostávám zase do efektivity. Uvidíme. Troufám si ale říci, že jsem z toho „nic nedělání“ poměrně „vyléčená“. Postupně jsem začala mít pocit, že bych se měla více ztišit. Proto jsem ani nic moc nepřidávala na sociální sítě. Vzhledem ke své profesi jsem se ale úplně „neflákala“ (tímto nechci nikoho urazit). Podle mého názoru spousty nejen amerických seriálů jsou dramaturgicky vystaveny daleko lépe než některé filmy.  Pro mě to bylo takové menší samostudium. Ano, musím se na něco vymluvit, abych neměla až takový pocit, že jsem nebyla natolik proaktivní. Mezi filmaři, kteří se mi ptají, zda jsem viděla to a to, a já stále odpovídám, že ne, si připadám trapně. Musela jsem to napravit, protože „nejde“ mít takové mezery ve znalostech audiovizuálních děl jako mám já.

Připravila jsem si pro Vás pět seriálů, na které jsem se dívala během karantény. Nejedná se o všechny seriály, viděla jsem jich více. A samozřejmě pandemie ještě neskončila, takže ani mé sledování není u konce. Jedná se o jedny z nejnovějších seriálů. Chystám pro Vás daleko více článků ohledně seriálů, budu ráda, když se se mnou podělíte, jaké téma by Vás zajímalo. 

Zaklínač [The Witcher]

Počet sérií: 1
Počet epizod: 8
Stopáž: 47 - 67 min.
Čas celkem: 15 hod. 57 min.
Rok výroby: 2019 - ?
Produkce: USA a Polsko
* nejedná se o konec seriálu, údaje nemusí být aktuální

Geralt z Rivie je zaklínač. Zaklínači jsou mutanti, kteří byli vytvořeni kouzlem. Patří mezi „ohrožené“ druhy, protože jich na světě zůstalo jenom poskromnu. Po světě nechodí ale jenom zaklínači, ale i elfové, čarodějové, draci a mnohem dalších zajímavých bytostí. Cílem zaklínačů je za peníze lidi zbavovat „nepřátelských“ bytostí. Říká se o nich, že nemají žádné city. Osobně si to po zhlédnutí seriálu nemyslím... Myslím si, že Geraltovi spousta věcí není lhostejných, a to podle mě známka nějakých emocí. V seriálu jsou dokonale provedené bojové scény... No, nebudu více Zaklínače chválit, pokud máte rádi fantasy a také historické filmy/seriály, vřele doporučuji.

Vypracovaná: Podle života Madam C. J. Walker [Self Made: Inspired by the Life of Madam C. J. Walker]

Počet sérií: 1
Počet epizod: 4
Stopáž: 46 - 50 min.
Čas celkem: 3 hod. 11 min.
Rok výroby: 2020
Produkce: USA 

Životopisný snímek odehrávající se ve dvacátém století vypráví o afroamerické podnikatelce známé pod jménem Madam C. J. Walker, která se jako první žena v Americe stala milionářkou. Ukazuje její strasti ale i radosti. Její cesta na „vrchol“ je plná svízelných situací. Zejména hlavním problémem je její barva kůže. Černá žena v popředí je nejen pro Ameriku v té době dost nepředstavitelná. Máte rádi příběhy postavené na základě skutečné události? Zajímá vás, jak Madam C. J. Walker peníze vydělala a jak si své miliony obhájí? Máte rádi „girl boss“? Bezpochyby seriál pro vás.

Outsider [The Outsider]

Počet sérií: 1
Počet epizod: 10
Stopáž: 49 - 60 min.
Čas celkem: 9 hod. 29 min.
Rok výroby: 2020
Produkce: USA

Populární spisovatel Stephen King na obrazovce. To znamená jediné, napínavý hororový příběh. V Georgii v dezolátním stavu naleznou tělo jedenáctiletého chlapce. Vyšetřování se ujímá detektiv Ralph Anderson, který se ještě sám nevzpamatoval ze smrti svého vlastního syna. Na základě dost zjevných důkazů obviní nevinného. Který je nakonec zabit při příchodu na mediálně sledovaný soudní proces. Během smrti obžalovaný opakuje, že on opravdu není vrahem. Ralph nakonec požádá soukromou vyšetřovatelku Holly, která má neobvyklé schopnosti, aby mu pomohla s tímto nevysvětlitelným případem.

Ty [You]

Počet sérií: 2
Počet epizod: 20
Stopáž: 42 - 51 min.
Čas celkem: 15 hod. 35 min.
Rok výroby: 2018 - 2019
Produkce: USA

Hlavní představitel Joe se zamiluje do studentky a budoucí spisovatelky Beck na první pohled. Dívce se knihkupec Joe také líbí. Ona sním spíše nezávazně flirtuje, on ji ale začne sledovat. Začíná objevovat její svět, do kterého chce také patřit. Stane se jí až posedlý. Jeho stalkování bohužel ani jejich vztahem nekončí. Joe je ochoten pro svoji lásku udělat i obětovat naprosto cokoliv. Doslova cokoliv.

Láska je slepá [Love Is Blind]

Počet sérií: 1
Počet epizod: 11
Stopáž: 48 - 84 min.
Čas celkem:
Rok výroby: 2020
Produkce: USA


Reality show, která je zároveň sociálním experimentem. Manželé Nick a Vanessa Lacheyovi se rozhodli zjistit, zda je láska slepá. Nezadaní muži požádají své protějšky o ruku ještě dřív než je spatří na vlastní oči. Poté mají jen několik týdnů do svatebního dne. Jak tenhle experiment dopadne? Vytvoří se posléze i tělesné pouto? Nebo se páry společně rozloučí? V posledním díle se nám hrdinové ukáží po roce. Funguje jim to? Stali se někteří z nich vůbec manželi? Na všechny tyto otázky a mnohem více vám bude zodpovězeno v divácky oblíbené televizní reality show.

Related Articles

0 komentářů:

Okomentovat