Bloggerská akce | Opravdovou bloggerkou. Tisková konference. Představení italské bio kosmetiky. Damibio.cz

Zápisník, Ze života

Na Instagramu jsem vám slíbila článek o mé návštěvě ve 2media.cz. Někteří z vás už víte, že jsem byla pozvaná do jejich krásného showroomu sídlícího v Pařížské ulici v Praze na tiskovou konferenci, jež měla za cíl představit bio kosmetiku dostupnou na webových stránkách Damibio.cz. Osobně jsem nadšená z konceptu, ale nebudu předbíhat. Začnu hezky od začátku. Myslím, že můžete očekávat dlouhý článek, ve kterém shrnu nejenom tiskovku, ale také... Nebudu nic prozrazovat, protože určitě byste dál nečetli.
Na začátku chci říct, že mi nikdo nedržel nůž pod krkem a nenutil mi cokoliv napsat. Vůbec nic, natož aby mi říkal, co mám psát. Žádný výstup kamkoliv pro mě nebyl povinný. Vše zveřejňuji z vlastního přesvědčení.

Moje první pozvánka na bloggerskou akci

Jednoho dne mi přišla pozvánka na představení produktů bio kosmetiky. Moje vůbec první opravdová pozvánka na bloggerskou akci, takže se ve mě začaly mísit různé pocity a myšlenky. Mezi ně určitě patřila radost, zodpovědnost, motivace, strach, nadšení, katastrofické scénáře, euforie... Vlastně ani přesně nevím, co jsem cítila. Pamatuji si, že jsem zrovna byla doma u rodičů a skála jsem radostí metr vysoko a byla jsem skoro němá. Můj pubertální brácha Štěpán mě pozoroval jeho pohledem říkající něco ve smyslu „Proč je tak prdlá? Co jí zase popadlo? Proč zrovna já musím mít tak šílenou sestru? Proč jí ten Instagram tolik bere?“ Následovalo tomu typické ženské nadávání „Nemám nic na sebe. Nemůžu tam jít, protože tam nemám v čem jít.“

Účast jsem ráda potvrdila a napsala, že přijdu s doprovodem (což bylo naštěstí schváleno, protože jsem potřebovala podpořit a od někoho nafotit). Vzala jsem s sebou kamarádku, která také chtěla začít s Instagramem. Troufám si říci, že jí moje pozvání motivovalo a konečně si založila roztomilý Instagram. Nechci nic prozrazovat, ale pokud milujete psy, mohl by vás zaujmout.

Tisková konference v showroomu 2media.cz

21. listopadu, den akce, jsem po osmé hodině vyzvedla kamarádku na hlavním nádraží. Měly jsme ještě spoustu času, protože akce začínala až na desátou. Dojely jsme na Staroměstkou a našly místo, na které jsme měly dorazit. Mám občas problém s orientací, proto jsem chtěla najít místo dřív a poté jít hned na jistotu v klidu. Adresu jsme našly bez problémů, a tím se nám naskytlo hodně času navíc. S kamarádkou jsme se šly projít a při té příležitosti jsme cvakly pár fotografií, na kterých jsem byla já vyhazující listy. V článku, ve kterém jsem psala o podzimu, jste si mohli přečíst, že jsem dlouho jen tak bezmyšlenkovitě neházela listy. Musela jsem to napravit.

U vchodu ve 2media.cz nás velice mile přivítali a nabídli sklenku Prosecca (v bio kvalitě). Odmítla jsem jako většina pozvaných. Mým důvodem nebyla cesta automobilem, ale fakt, že nepiju. Brzy to budou dva roky. Ocitla jsem se ve velice nádherné kanceláři mediální agentury 2media.cz, která vypadá jako nádherý byt, ve kterém bych klidně ráda bydlela. 

Po příchodu jsme měly možnost si vyzkoušet produkty, nafotila jsem si nějaké fotografie. V místnosti byla velice příjemná atmosféra. Ani jsme se nenadály a představování produktů začalo.
Během tiskové konference jsme se dozvěděly o historii produktů, které budou dostupné na webu Damibio.cz. Nejprve hovořil Jiří Grund, poté tvář značky Jana Plodková a nakonec Eva Grund představila produkty distribuované především z Itálie. Všechny značky, kromě jedné, jsou čistě rostlinného původu a nejsou testované na zvířatech. „Všechny firmy, které jsme pečlivě v Itálii vybrali, jsou vedeny jejich majiteli a zakladateli nejenom typicky italskou vášní, ale i hlubovým smyslem pro poctivost a zodpovědnost. Tito lidé jsou opravdovými garanty kvality, které koupí těchto produktů dostanete,“  Eva Grund.

Značky dostupné na webových stránkách Damibio.cz

BIO SNAIL

Bio Snail je značka se speciální ingrediencí patrnou již z názvu. Jedná se o filtrát z hlemýždího sekretu v kombinaci s oleji a dalšími produkty. Jedná se jedinou firmu na webových stránkách Dambio.cz, která je i živočišná. Vlastníkem je Luca Vannucciho a jeho rodina, kteří se starají o dva milióny šneků. Velice mě zaujal fakt, že hlemýždě neprodukující sliz, v klidu nechají dožít na farmě . O to více mě značka nadchla. Produkty této firmy jsou účinné proti vráskám, ale také zcela vyléčí těžké akné. Příkladem nám může být příběh syna manželů Grundových, kterého produkty Bio Snail vyléčily z těžkého akné, se kterým se léčil až v motolské nemocnici. Díky užívání těchto produktů se aknózní pleti zbavil za tři týdny.

ETEREA COSMESI NATURALE

Zakladatelkou značky Eterea Cosmesi Naturale je paní Flavia, která byla nespokojená prací v korporátu, proto se rozhodla si udělat něco svého. Její výrobky se skládají především bio certifikovaných bylin pěstovaných v okolí sopky Vesuvu. Ideálně zvolené místo, protože rostlinám prospívá půda z příměsí popela.

YA.BE

Balíček YA.BE 28denní rituál krásy mě zaujal především díky nabídce rituálů a relaxu. Jedná se o 28denní program, jež má pomoci zregenerovat tělo, ale i duši, na kterou se dost často zapomíná. Klientka obdrží čtyři krémy, dvě pleťové masky (jedna z nich se aplikuje na samotném startu a druhá při skončení celého procesu) a čtyři nahrávky podcastů, jež mají doprovázet ženy po celou dobu programu. Mohou si v nich poslechnout meditace, techniky k získání a udržení energii a také posílení ženskosti. Při pomyšlení na tento balíček se velice rozplývám, protože je přímo stvořený pro mě. Ale myslím si, že takové sebehýčkání potřebuje každá žena.


PUROPHI

Daniela Roppolo odešla z nadnárodní kosmetické firmy za cílem si založit vlastní firmu. Je založena na vyváženosti mezi organickou a anorgatickou složkou přírody. To vše doplňuje věda svými nejmodernějšími technologiemi. Hlavní ingrediencí jsou bio výtažky z rostlinných slupek.


ESSERE

Podle všeho by se mělo jednat o nejmladší produkt Made in Italy. Jejím zakladatelem Francesko Armino se rozhodl vytvořit spojením ekologických produktů a inovativního grafického designu bio kosmetiku bez přítomnosti silikonů, minerálních olejích a živočišných složek. Používají primárně esenciální oleje a jejich chloubou jsou tzv. molekuly, které představují speciální kombinaci produktů, které zajistí, aby se k vašemu tělo, pleti i vlasů dostala správná dávka štěstí a povzbuzení. Např. molekula Endorphin přirozeně zvýší produkci endorfinu v těle, díky níž se můžeme cítit odpočatější, šťastnější a v harmonii sami se sebou, což je pro mě jedna z nejdůležitějších věcí.

AMBADUÉ

Značku založila studentka chemie Maria Paola Merlo, která si mimojiné produkty sama připravuje. Vytváří luxusní produkty, mezi nejlepší z nich patří The Golden Oil, což je tonikum určené pro vyvážení vlasových vlákem s pomocí metody upcyklace. Při výrobě se využívá odpad z fermentace piva.

Více o produktech najdete na webových stránkách Damibio.cz, které mají hezký design a ani nejsou zbytečně zahlcující.

Kosmetiku zatím nemohu zhodnotit, protože jsem jí jak se patří nevyzkoušela. Při odchodu jsme dostaly dárkovou tašku plnou dárků. Těším se na jejich otestování.

Majitelé a můj dojem

Manželé Eva a Jiří Grund na mě působili velice příjemným dojmem. Velice milí lidé, kteří dělají, co je baví. Osobně jim moc držím palce, protože si myslím, že je důležité jít za svým snem a ještě lepší, když u toho můžete pomáhat ostatním. Důkazem toho může být i to, že dvě procenta z jejich tržby jdou na charitativní účely (s tímto faktem se nechlubili, to jsem si o nich dočetla na jejich webovkách).

Bylo nám přichystáno naprosto vynikající občerstvení, na kterým jsem si opravdu pochutnala. A to jsem poměrně vybíravá.

Musím říct, že nejenom pozvánka mě neskutečným způsobem zase nakopla znovu a především více bloggovat. Atmosféra v 2media.cz byla velice motivující a inspirativní, že jsem znovu nabrala energii tvořit. Tvořit více. Doufám, že mě tato vibrace bude držet ještě dlouho, protože nápadů mám spoustu.

Related Articles

0 komentářů:

Okomentovat