Top 5 | Mobilní hry nejen pro iPhone 7

Radim, Rady a tipy

Někteří z vás už víte, že mám dva malé bráchy - jednoho třináctiletého a druhého desetiletého. Fajn, zase tak malí nejsou. Především ten nejmladší doslova zbožňuje hraní her na mém telefonu. Možná právě z tohoto důvodu ho mám přeplněný hrama. Po poradě s nima jsem vybrala pět mobilních her, které rádi hrají, hrajeme nebo hraju. Možná i toto je důvod, proč v poslední době zase tolik nečtu... Popravdě jsem si zase zalíbila být znovu tím malým dítětem, který si o trochu víc hraje.

Všechny hry jsem si stáhla zadarmo pro iOS - nevím, jestli jsou všechny stále dostupné zdarma.

Plants vs. Zombies

Plants vs. Zombies jsem objevila na střední škole. Pšt, nikomu to neříkejte, na některých hodinách jsem jí pařila společně se svojí sousedkou, u které jsem tuto hru viděla poprvé. Zaujala mě. Tenkrát to bylo ještě na počítači. Ale pak jsem si pořádila MacBook a od té doby jsem jí nehrála. Jednoho dne jsem si jí naistalovala do svého telefonu, ale úplně jsem na ní zapomněla. Brácha Samuel jí objevil. No, a moje závislost (nejenom moje) byla znova na světě. Samík o ní básní kudy chodí. Skoro o ničem jiným se s ním už ani nedá mluvit, než o tom jak hrál, bude hrát nebo co si koupí. Asi jenom když hraje, tak mlčí. Vsadila bych na to, že o ní mluví i ze spaní, ale naštěstí s ním nespím. Nějak jsem se zakecala, raději si povíme, o čem hra je.
Plants vs. Zombies je strategická hra, jejíž cílem je ochránit farmáře před útokem zombíků. K dispozici jsou různé druhy rostlin (které postupně získáváte) s různými bojovými schopnostmi. Rostliny musíte rozmisťovat na farmářovo zahrádce“ neboli bitevním poli. A to tak, abyste zabránili zombíkům proniknout k farmáři. Prostředí se během hry mění. Hra nabízí i různé minihry a zahrádku, ve které si můžete pěstovat rostliny, a tak naspořit více peněz, za které se dají nakoupit různá vylepšení.

Mozkovna

Vědomostní hru zvanou Mozkovna si pro změnu oblíbil můj bratr Štěpán, který si v této hře doslova libuje. Vědomosti jsou totiž jeho šálek kávy. Účelem hry je správně zodpovědět otázky, které jsou předkládány formou kvízu. Za správně zodpovězené otázky si zasloužíte odměnu ve formě virtuálních peněz. Za nasbírané body si můžete nakupovat další úrovně“ (chápej další balíčky témat). Díky hře si zlepšíte své znalosti nebo zjistíte, jak správně umíte tipovat. 

Pursuit of Light

Hra Pursuit of Light nabízí krásnou herní atmosféru díky nádherné grafice a také citlivě zvolené instrumentální hudbě. Přemýšlela jsem, do jakého herního žánru hru zařadit. Nejsem si úplně jistá, ale myslím si, že by se mohlo jednat o postřehovku a možná i akční hru. Cílem hry je dovést hrdinu ze startu na konec hry prostřednictvím měsíčku a hvězdičky v dolní části obrazovky. Asi teď na mě musíte koukat jako na blázna. Nebojte, blázen nejsem (hmm, kdo ví), vysvětlím. Na začátku hry je hrdina umístěn na „útesu“ bez symbolu, ale před ním se nachází další útesy, které jsou označeny symbolem měsíce nebo hvězdičky. Hráč musí pomocí tlačítek s již zmíněnými symboly nacházejících se v dolní části obrazovky hrdinu dostat do cíle. Hra je skvělá na zlepšení postřehu.

Twisty Hollow

Cílem Twisty Hollow je zákazníkům co nejpohotověji dodávat produkty (např. slaninu, maso, rybu, sushi, burgery, dřevo). Musíte jim je doručit včas, jinak podpálí část herního pole, které musíte následně uhasit (víc víc práce pro vás). Herní pole je kotouč, který se skládá ze tří částí (lépe řečeno prstenců). V prvním z nich se nachází postavy, v dalším nástroje a v posledním suroviny, ze kterých se následně vyrobí produkty. Všechny tři se musí správně zkombinovat, a nakonec k tomu všemu ještě doručit k zákazníkovi. Čím dříve tím lépe, protože čas neúprosně běží. V každém kole jsou zákazníci čím dál více netrpělivější. Hra je nejen herně zajímavá, ale taktéž se pyšní krásnou grafikou.

2048

Cílem hry 2048 je na čtvercovém poli skládat sudá čísla tak, abyste z nich vytvořili co největší číslo. Nejlépe 2048, možná i víc, ale na to jsem nikdy nepřišla, protože se mi ani nepovedlo vytvořit ono číslo z názvu. Představte si, že jsem jednou byla tak zoufalá a opravdu jsem chtěla dosáhnout daného výsledku, takže jsem se podívala jsem se na návod. No, stejně mi to moc nepomohlo. A od té doby jsem nějak (překvapivě) neměla čas daný problém vyřešit. Ale řeknu vám, že na základě návodu to vypadalo celkem jednoduše. Takže bych si měla vzít dovolenou, bráchu Štěpána omluvit ze školy a jít řešit záhadu čísla 2048. Už jste někdo na to přišli? Budu ráda, když se se mnou podělíte. Víte co, nechte si to pro sebe, vyřešíme si to sami. Tedy kecám, dejte určitě vědět.


Jaké jsou vaše oblíbené mobilní hry?

Related Articles

0 komentářů:

Okomentovat