Focení Venkov nejen v protisvětle - Veronika Zvěřinová - inexpert photo

Foto, Před objektivem

Před nějakou dobou jsem „zaspamovala“ svůj Instagram fotografiemi od Veroniky Zvěřinové - inexpert photo. Rozhodla jsem se podělit i zde. Veronika mě oslovila s tím, že by se mnou ráda nafotila fotky s tématikou venkova. Moc ráda jsem kývla, protože jsem z vesnice a fotit v Praze venkov je tak trochu výzva... Ačkoliv se tomu často bráním, na venkově, v přírodě jsem nejšťastnější. Vždy mě dobije pozitivní energií. Veronika se mi přesně trefila do vkusu.





Verča fotí hlavně miminka. Z jejích Newborn fotek jsem opravdu nadšená. Jsou přirozené, nejsou kýčovité, má skvělé rekvizity. Pokud hledáte fotografa, tak můžu Verču jedině doporučit... Veronika je příjemná, trpělivá, spolehlivá, má představu aneb ví, co chce. Focení jsem si užila. Těším se na další, třeba podzimní. 

Related Articles

0 komentářů:

Okomentovat